Generalforsamling i Vorbasse Boldklub af 1912 - den 20. marts 2024 kl. 19:00 i Vorbasse Fritidscenter

Indkaldelse til Ordinær Generalforsamling i Vorbasse Boldklub af 1912 - Onsdag d. 20. marts 2024 kl. 19:00 i Vorbasse Fritidscenter

Vorbasse Boldklub er velforankret i Vorbasse og har nogle fantastikse frivillige der i løbet af året bidrager til Vorbasse Marked og Fyrværkeri salg. Derfor er klubben økonomisk stærk og har mange frivilige omkring klubben.

Det giver nogle helt fanstastiske rammer for at udvikle klubben på alt det der foregår på græs for byens børn, unge, senior og oldboys - både for piger og drenge fodbolden. Forudsætningerne og rammerne for en fremtid for klubben har et solidt fundament.

Men der er også brug for frivillige i løbet af året, i bestyrelsen, som træner, holdleder, børn- og ungeudvalg mv.

Vorbasse Boldklub har brug for dig, -hvad enten du ønsker at være frivillig et par gange om året eller mere. Om du er fodbold “nørd” eller ej er ligegyldigt, eneste forudsætning er, at du ønsker at bidrage med frivilligt foreningsarbejde. Og et godt sted at blive klogere på Vorbasse Boldklub, er til generalforsamlingen, - velmødt, vi glæder os til at se dig.

Bonus! - det er sjovt at være en del af fællesskabet og du vil helt sikkert lære nye mennesker at kende i Vorbasse. Du er meget velkommen.

Vi håber at se rigtig mange, uanset om man bare vil høre om klubben, stille forslag, nye ideer eller spørgsmål, - alle er velkommen.

Forslag skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen på mail formandvbk1912@gmail.com

Dagsorden ifølge vedtægterne:

1. Valg af dirigent og skrift fører