Borgerne skal inddrages i fremtidens borgerservice

Læs kommunens pressemeddelelse her.
Billund Kommune inviterer til dialog om, hvad Fremtidens Borgerservice skal byde på.
Byrådet i Billund Kommune har den 27. august 2019 igangsat et nyt projekt, som skal forme Fremtidens Borgerservice. I den forbindelse inviterer Billund Kommune borgerne til dialog.  

Du kan
gå i direkte dialog via Billund kommunes facebookside den 14. november og den 18. november kl. 19.00-20.00.

Du kan
aflevere dine ønsker skriftligt til fremtidens borgerservice i postkasser på Borgerservice i Billund og Grindsted.

Du kan
sende en mail til: FremtidensBorgerservice@billund.dk

Billund kommune vil også afholde møder med diverse råd og interesseorganisationer.

November måned skal bruges til at få borgernes input til, hvordan de ser og ønsker fremtidens borgerservice.
December bruges til at udarbejde en model for fremtidens borgerservice til politisk behandling i Byrådet i januar.
I februar er der offentlig høring af den valgte model.
I marts fremsendes model med høringssvar til politisk behandling

Yderligere oplysninger hos: Formanden for Unge- og Kulturudvalget, Stephanie Storbank på telefon 2553 1388 eller Projektleder Kasper Holm Hansen på telefon 7972 7251.

Hvis du ikke ved hvilke opgaver Borgerservice kan hjælpe dig med, så finder du informationen her.